Jak mi Kamča chtěla koupit nový obojek

01.10.2010 11:03

Kamča mi chtěla udělat radost. Byli jsme v obchodě se zvířátkovýma věcma a Kamča tam uviděla krásný obojek se šátečkem. Byl červený (moje barva :-)) Tak mi ho koupila. V obchodě byl obrovskej pes. Vypadal jako malá doga, ale prý to byl Ridgeback s něčím křížený. Byl krásný a dost jsem ho zajímal :-) pořád mě očuchával. Mě to bylo fuk. Já jsem se jim vyčůral u regálu. Pak jsme šli pryč a když mi Kamča zkoušela ten obojek, tak prasknul. Tak běžela pryč, asi pro novej. Čekali jsme s Bárou a tetou Katkou na Kamču a pak přišla a strašně se smála. Místo obojku mi přinesla svetr :-) Je taky červený a jsem zvědavý jak se mi v něm bude chodit. Vůbec se mi nelíbilo jak mi ho zkoušela. No snad si na něj zvyknu a nebude mi v zimě zima na zádíčka. Určitě brzy dodáme fotku mě v novém outfitu :-)

—————

Zpět