Jak jsme byli na koncertě Portraitu v Gongu

04.11.2010 19:30

Bára měla zase koncert s kapelou. Tak že mě tam jako chtěj. Já jsem vůbec neprotestoval. Mě to baví chodit ven. Kdo by chtěl bejt pořád zavřenej doma, že jo... Dorazili jsme na místo a zase jsem byl převážně největší atrakcí já. Už si pomalu začínám zvykat a asi bych mohl vytáhnout příště nějaké hvězdné manýry :-) Hráli pěkně. Celou dobu jsem koukal, vůbec jsem nechtěl spát a kmital jsem do rytmu ocáskem až to jednou Báru tak rozesmálo, že se pak musela omluvit, že se mi smála. Asi tu hudbu mám nějak v krvi. Kmital jsem ocáskem skoro do všech písniček. To normálně, když u někoho ležím, tak jsem většinou úplně na spaní. Tentokrát jsem koukal a byl jsem živý. Po koncertě jsem pak celou dobu běžel domů vedle Kamči a Jeníka a poslouchal jsem na slovo. Asi jsem je všechny překvapil. Jsou ze mě nějaký nadšený... Já jim ještě ukážu jakej jsem pašák (pašík???... :-))

—————

Zpět