Jak mi přivedli domů novou ségru

17.10.2010 14:00

To bylo teda jako trochu narychlo. Najednou přinesl Jeník domů prcka. Je úplně malinká a já jsem ze začátku vůbec nevěděl co s ní jako budem dělat. Abyste byli v obraze, mluvím o novém přírůstku do naší zvířecí rodiny. Je to krysařík Rozárka. Je asi 15 cenťáků velká a pořád na mě skáče a hraje si se mnou. No ze začátku to bylo trochu zvláštní než jsem si zvykl. Trochu jsem se bál, že mi bude jíst moje jídlo, ale teď mi to vůbec nevadí a i se s ní rozdělím... a rád. Ona teda mrkev moc nežere. Pijeme z jedné misky a nastěhovala se mi do domečku, tak tam spíme spolu. Jeník jí koupil pelíšek, ale tam vůbec nespíme. Spíme raději u mě. S Rozárkou je strašná bžunda. Pořád mi skáče na ocas a po nohou a strašně jí to baví. Mě je to jedno, už jsem si zvykl a v zásadě mi to nevadí. Někdy se po ní oženu, ale to jen tak malinko abych jí postrašil. Jenomže ona se sice lekne ale za chvilku skáče zas :-) Akorát nám všude čůrá. Vůbec to neumí jako já na kamínky :-( Asi jí to budu muset naučit.

—————

Zpět