Změna bydliště

16.07.2010 12:00

Dneska je hroznej den. Ta paní co jsem u ní byl s mámou a se ségrama mě odnesla za takovým pánem. Vůbec se mi tam nelíbilo. Udělal mi díru do zadečku a vůbec to nebylo příjemné :-(

Pak mě někam vezla autem v malé bedničce. Vyndala mě a já jsem zase viděl ty dvě holky. To si pro mě už asi přišly. No jo... Tak jsem s nima odjel do Prahy. Byl jsem unavený po náročném dni a trochu se mi stýskalo po mámě, tak jsem i plakal. Ale Kamča se mnou byla pořád a byla na mě moc hodná a nechala mě spát u ní v pelíšku tak se mi přestalo stýskat a už jsem neplakal. A dokonce jsem i večer papal jablíčko. To byla dobrota!

Koupila mi hezký domeček na spaní, ale vůbec se mi v něm nechtělo spát, chtěl jsem spát v Kamčiném pelíšku s ní. Má velkou peřinu a to se mi líbí. 

Říká mi jak jsem už říkal Oskare. Teda říkaj mi nakonec spíš Oskárku a občas na mě volají taky Oskánku, nebo Oskáno...to už je takový holčičí a tolik se mi to nelíbí, ale když pak následuje nějaká dobrota, tak skousnu i to.

—————

Zpět