Prasátkový sraz a večerní procházka

17.12.2010 14:00

Jeli jsme na prasosraz. Jeli jsme všichni 4, Kamča, Bára, paní Katka a já. Na Cibulce se sešlo hodně dvounožčů a nás prasátek tam bylo pomálu :-( vlastně jen 3, já, Mína a mrňavá Piginka, která je prej stejně stará jako já a je ještě malinkavější. Tak jsem tam chvíli chodil, ale pak mě pořád někdo choval a dostával jsem samé pamlsky. No paráda. Holky dostaly krásná trička a já jsem dostal medvědy, který mi stejně nedali (teda dali mi asi 4).

 

Večír jsme měli sraz s Jolanou a Pavlem a já jsem jel v autobuse sám na zemi. Všichni na mě divně koukali. Asi to ještě pořád nepochopili a pletou si mě s ošklivým psem. Procházka byla dobrá, ale procházet se mi nechtělo. Mrzly mi nohy a měl jsem co dělat, abych na nich vůbec stál.  Tak mě nosili v kabelce. Tam je mi líp. Byli jsme i na Staromáku a chtěli mě dát do Betléma, ale nebylo kam. Byl vysoko a dřevěnej a prej by se to nehodilo...

Pak jsem je počůral a pokakal v kavárně. Prej jako žádná sláva... nevim no... když musíš, tak musíš.

Už se těším na Ježíška.

—————

Zpět