Dubečský triatlon

21.08.2010 13:57

Ráno jsme se po koncertě v Lysé probudili... tedy já jsem všechny probudil :-) Bára mě šla vyčůrat ven. Pak jsem zůstal chvíli sám doma a pak zase holky přišly. Bára šla uklízet a Kamča se mnou ven. Pak jsme si všichni tři lehli k televizi a usnuli jsme. Spal jsem s Bárou, pak s Kamčou. Potom jsme jeli do Dubečku. Tam kluci hráli a bylo venku moc krásně. Pekli tam i prasátko...tedy trochu větší než já, ale i tak jsem se s ním nechal vyfotit :-) Strašně vonělo a já jsem strašně chtěl taky papat jako Kamča, ale Bára mě nenechala :-(

Byl jsem moc hodný a chodil jsem čůrat na trávník za podium. Všichni si na mě sahali ale mě to bylo jedno. Pak jsem chtěl už spinkat, ale nechtělo se mi být samotnému v autě, tak jsem spinkal u Báry v mikině. Pak jsme šli spát k Jonahovi na zahradu. Zalezl jsem si do Báry spacáku a probudil jsem se až ráno.

To byl zase krásný den!

—————

Zpět