Výlet na koncert do Lysé nad Labem

20.08.2010 13:51

Dnes jsme jeli na koncert. Kamča si mě vzala do práce a že pak pojedeme vlakem. V práci jsem spinkal, vyhříval se na sluníčku a moc se mi to líbilo. Pak jsme jeli na nádraží. Tam to nebylo moc hezké, dost to tam páchlo a tak jsem si myslel, že jsem na záchodě... asi jsem nebyl, páč Kamča z toho moc nadšená nebyla. Pak jsme jeli vlakem. Cesta byla hezká. V Lysé nad Labem jsme vystopili a já jsem šel celou dobu na volno až k zámku. Jsem prostě strašně šikovnej. Začal koncert a pořád to tam hlučelo. Všem se to líbilo, mě moc ne. Po chvíli mě to už nebavilo, ale hodně lidí si mě hladilo a byl jsem děsně oblíbenej. Myslím, že mě měli raději než ty zpívánky :-)

Pak přijela Bára a to jsem byl rád, protože mě chovala a hladila. Kamča furt tancovala, tak to by se mi fakt nechtělo. Nakonec jsme jeli domů. Přidal se k nám i Pepa s kufrem, bylo nás teda 7 (i se mnou :-)) Tak si Martin vlezl do kufru. Já jsem chtěl taky ale nedovolili mi to. Tak třebas příště :-)

Pak jsme dojeli domů a já jsem šel s Kamčou spát. Byl to náročný den a krááásně se mi spalo.

—————

Zpět